Kako prodati/prodavati?


Šta je Prodaja kao ekomomska kategorija?

Po definiciji prodaja je sastanak s potencijalnim kupcima i nuđenje robe ili usluga u zamjenu za novac ili dogovorenu kompenzaciju. Prodaja je čin kompletiranja komercijalne/poslovne aktivnosti. “Posao je sklopljen” znači kako se kupac složio s kupovinom ponuđene robe ili usluge vršeći djelimičnu ili kompletnu uplatu prodavaču. Portal je šansa, Portal je korak prodaje. Portal, u pravilu, ne prodaje za Vas. Mi smo tu da Vama pomognemo da animirate, na koncu i da prodate, kako biste zaokružili poslovni ciklus, a kako bi Korisnici kupci na jednostavan, brz i prihvatljiviji način došli do svog cilja. Iskoristite sve prednosti Portala – objavljujte licitacije/prodaje bez odlaganja, koristite mogućnosti foto/video dokumentovanja, opisujte detaljno svaku objavu, objavljujete analize, komentarišite…


Cilj nam je svima zajednički EMPTIO-VENDITIO !

Budimo uspješni prodavači!

Ovako uspješni prodavači današnjice misle/govore o prodaji :

“Uspješni prodavači mogu prodati bilo što. Tako je!
Uspješni prodavači se rađaju, a ne stvaraju. Nije tako!

Uspješni prodavači imaju 5 zajedničkih stvari:
  • Misle onako kako kupci razmišljaju.
  • Proaktivni su i uvijek korak ispred kupca i konkurencije, a time kontrolišu proces kupovine/prodaje.
  • Imaju urođenu radoznalost u sebi. Pitaju. Vrhunski prodavači nemaju odlične odgovore već imaju odlična pitanja.
  • Kvalifikuju kupce iz perspektive kupca i kvalifikovanje rade rano u procesu prodaje, te kvalifikuju kupce često, u svakom daljem koraku procesa prodaje. Ako trebaju čuti ne, žele ga čuti čim ranije. Odgovor “da” je odličan odgovor Odgovor “ne” je isto odličan odgovor. Ono što ubija prodavače je riječ “možda”.
  • Koriste prave alate u pravo vrijeme - na tel. pozivu ili sastanku s kupcem. I posjeduju na stotine alata i tehnika koje koriste u zavisnosti od kupca i situacije.

“Ne možete promijeniti okolnosti, godišnja doba, vjetar, ali rastom znanja i etnuzijazmom možete promijeniti sebe. To je ono nad čime imate moć.” – Jim Rohn

Fortune časopis je sredinom dvadesetog stoljeća zapazio kako "masovna proizvodnja ne bi bila niti sjena onog što je danas da je čekala na kupce da se odluče.

Nije istina da se proizvode novi proizvodi kako bi zadovoljili potražnju. Nema potražnje. Oboje, i potražnja i roba, moraju se proizvesti. Javnost se uvijek drži svojih staromodnih navika, sve dok ih prodavač ne uvjeri u mijenjanje navika.

7 koraka prodaje

  •  priprema / planiranje / istraživanje / pristup
  •  uvod / otvaranje / pristup / izgradnja inicijalne vjerodostojnosti
  •  ispitivanje / identifikacija potreba / pitanja kako i kada itd. /uspostava odnosa i povjerenja
  •  prezentacija / objašnjavanje / demonstracija
  •  prevladavanje primjedbi / pregovaranje/ fino podešavanje
  •  sklapanje / zatvaranje / dogovor / obaveza / potvrđivanje
  •  prateći korak / postprodaja / ispunjavanje / isporuka /administriranje.”